čtvrtek 13. srpna 2009

recenzní ohlédnutí za několika představeními

pozitivním překvapením pro mě byla letošní návštěva festivalu Dotyky a spojenia, který probíhá v Martině. Nejvíc mě oslovily inscenace bratislavské Arény (Komunizmus), Divadla Andreje Duchoňoviča z Prešova (Nosorožec) a Štátné divadlo Košice - na Médeu v režii Michala Vajdičky jsem napsal recenzi: http://www.rozrazilonline.cz/clanky/243-Dotyky-a-spojenia-s-Medeiou-Kosickou

Ohromný zážitek pro mě bylo navštívení wroclawského festivalu The world as a place of truth, kde jsem viděl Warlikowského inscenaci Cleanced podle Sarah Kane. Recenze se brzy objeví na rozrazilu. Další úchvatnou podívanou pak byla Barbova inscenace Ur-Hamleta - více zde: http://www.rozrazilonline.cz/clanky/223-Cesta-za-vyznamy-Ur-Hamleta

Naopak velkým zklamáním bylo letošní Divadlo Evropských regionů v Hradci Králové. Byl jsem tam jen necelé tři dny, proto asi není na místě soudit ve velkém, ale to co jsem viděl bylo hodně zlé. A program mě na nic zásadního nelákal. Tak snad za rok.

Žádné komentáře:

Okomentovat